PARTNEŘI
Aktuality
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
5.1.2021
Třídní schůzky proběhnou on-line prostřednictvím platformy Zoom pod vedením třídních učitelů, přihlašovací údaje pro jednotlivé třídy budou přístupny v systému EduPage. Termín: 14.1. 2021 - od 18,00 hod. (4.G – od 19,00).
ZMĚNA INFORMAČNÍHO SYSTÉMU
21.9.2020

Probíhá změna informačního systému. Nově od 28.9. bude škola používat informační systém Edupage. Veškeré informace o přechodu na nový systém byly zaslány prostřednictvím stávajícího systému skolaonline.cz. V případě jakýchkoliv dotazů se obracejte na pana Branda na brand@gbc-pcssou.cz nebo 734876483.

VOLITELNÉ PŘEDMĚTY 1.G, 2.G, 3.G
10.9.2020
Seznam 7 volitelných předmětů, z nichž si každý žák vybere 2 předměty, budou umístěny na nástěnce. Zapisování probíhá od pondělí 14.9.2020. První výuka začíná v lichém týdnu od pondělí 21.9.2020. Minimální počet pro otevření semináře je 5 žáků. Maximální počet žáků dle pořadí uvedeného na seznamech, u některých seminářů možnost 5 náhradních míst. Ve školním roce 2020/2021 škola připravila nabídku těchto předmětů: Tvůrčí psaní, Výtvarná praktika, Průvodcovství, Religionistika, Zážitková psychologie, Seminář z latiny a Žurnalistika.

 

 
 
 
Naše učiliště

 
 
Ověřená firma
Gymnázium bratří Čapků a První české soukromé střední odborné učiliště s.r.o. - idatabaze.czGymnázia - idatabaze.cz
 
 
Mapa webu

Základní informace o škole

Vloženo: 2.2.2018 | Autor: Celko | Zobrazeno: 21673x

Gymnázium bratří Čapků a První české soukromé střední odborné učiliště s.r.o.

Trhanovské nám. 129/8, 102 00 Praha 10

 

Telefon: 736 726 330

              606 709 781

e-mail: skola@gbc-pcssou.cz

 

IČ 25100289, DIČ CZ25100289, neplátce DPH

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 49641

 

Úřední hodiny:

  • po-čt 8:00 - 16:00
  • pá     8:00 - 15:00

 

Datová schránka:

ID schránky: vxg9bzp

 

Podatelna:

Doručené dokumenty se přijímají v místě k tomu určeném – podatelna, která sídlí na adrese školy v přízemí v ekonomickém oddělení, kde jsou v úředních hodinách: denně od 8,00 h do 14,00 h přijímány dokumenty v analogové podobě a dokumenty v digitální podobě doručované na přenosných technických nosičích dat. V případě dokumentu předaného škole mimo podatelnu a dokumentu vytvořeného z podání nebo podnětu učiněného ústně zajistí příslušný zaměstnanec, který jej převzal nebo vytvořil, bezodkladné provedení úkonů stanovených vyhláškou v souvislosti s příjmem, označením a evidencí dokumentů (předání dokumentu do podatelny v nejbližším možném termínu).

Podatelna je vybavena zařízením, které umožňuje příjem datových zpráv doručovaných na elektronické adresy školy,  doručovaných prostřednictvím datové schránky a doručovaných na přenosných technických nosičích dat. Zařízení je schopno přijmout datové zprávy na technických nosičích dat typu CD, DVD a paměťové médium USB. CD a DVD musí být ve formátu ISO 9660 nebo UDF. Paměťové médium USB musí mít systém souborů FAT32 nebo NTFS. Datová zpráva musí být v následujících formátech pdf, xml, xlsx, html, jpeg.